Třídy jsou programovány co nejobecněji, takže by neměl být problém je použít i v libovolném jiném projektu jako základní kód. Pokud váš projekt nebude dále šířen pod některou z GNU licencí (viz licence) nebo jim kompatibilní, budete moci tento kód používat pouze po nahrání z dynamicky linkované knihovny.
CApplication - general application class CApplicationEx - extended application (splash img, fps, fonts) CFirstApp - class of the real application CMenu - general menu class CSimpleMenu - rendering of menu CSceneObject - general object in the scene CCamera - 3D camera class CTerrain - terrain class CBillboard - textured billboard (object from one quad) CBullet - bullet class for shooting CParticle - class of one particle CPlayer - player class (not whole implemented yet) CParticleEngine - particle engine CSceneObjectManager - Objects manager (sorting of transparent objs) CTextureManager - texture manager CImage - image class (SDL_Image) CGLExt - support for OpenGL extensions CVector - 3D vector class CColor - RGBA color class CIni - .INI configuration support CFont - text support (SDL_ttf) CGrid - objects from lines CCheat - cheat class