Třídy

Třídy jsou programovány co nejobecněji, takže by neměl být problém je použít i v libovolném jiném projektu jako základní kód. Pokud váš projekt nebude dále šířen pod některou z GNU licencí (viz licence) nebo jim kompatibilní, budete moci tento kód používat pouze po nahrání z dynamicky linkované knihovny.

CApplication			- general application class
	CApplicationEx		- extended application (splash img, fps, fonts)
		CFirstApp	- class of the real application

CMenu				- general menu class
	CSimpleMenu		- rendering of menu

CSceneObject			- general object in the scene
	CCamera			- 3D camera class
	CTerrain		- terrain class
	CBillboard		- textured billboard (object from one quad)
		CBullet		- bullet class for shooting
		CParticle	- class of one particle
		CPlayer		- player class (not whole implemented yet)
	CParticleEngine		- particle engine

CSceneObjectManager		- Objects manager (sorting of transparent objs)
CTextureManager			- texture manager
CImage				- image class (SDL_Image)
CGLExt				- support for OpenGL extensions
CVector				- 3D vector class
CColor				- RGBA color class
CIni				- .INI configuration support
CFont				- text support (SDL_ttf)
CGrid				- objects from lines
CCheat				- cheat class